onsdag 11. april 2012

Onsdag 11.04.12

Ble hentet klokka 08.00 i dag og reiste til barnehjemmet for å passe på ungene i barnehagen mens det var møte der. Skulle egentlig være to timer vi skulle passe på ungene, men det ble 4 timer som vi hadde fullt ansvar for alle småtassene. Var en utfordring det når ingen av de snakker engelsk, men med kroppsspråk så går det meste.

Hu ene jenta ville sitte på skuldrene og i fanget mitt hele tiden, og skulle kjenne på håret mitt, ørepynten, huden, øyene. Hver gang jeg satt hu ned begynte hu å gråte, så det ble til at jeg hadde hu på skuldrene i over en timestid, samtidlig som jeg lekte med de andre tassene :)

Er så moro å holde på med de småtrolla! :)

Har også vært på ekvator i dag, det var artig og se på. Stod ved "line zero" og hadde visning på at vannet snurrer med klokka (ned i sluk) ca. 10 meter på nordsiden av "line zero", på sørsiden så gikk vannet ned i sluket MOT klokka, og akkurat midt på "line zero" så gikk ikke vannet rundt i det hele tatt, bare rett ned. Måten man så det på var at han fylte opp skålene med vann, dro ut proppen og la en lett blomst i malstrømmen midt over sluket. Sjekket for sikkerhets skyld GPS'en på telefonen også, og den viste N 0.00,0 :)









Hun sov en stund på skuldrene mine :)

Ekvator!!!

 Kattepus på Ekvator :)
 Saftig tordenvær i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar